54721Re: aldfaer

  • klaaspera
    Oct 8, 2012
      Hallo Hinke,

      In het begin moest ik erg wennen aan het aparte vakje voor tussenvoegsels rechtsboven. Dat zag ik helemaal over het hoofd, want het was nieuw. Ik zag alleen maar de achternaam staan, dus tikte ik de tussenvoegsels weer in bij de voornaam. Het resultaat is dan, dat de tussenvoegsels dubbel komen te staan. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Het ziet er ook niet uit trouwens.

      Met vriendelijke groeten,

      Klaas Pera

      --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, Hinke <wouwes@...> wrote:

      > Nu gebruik ik al jaren Aldfaer en Aldfaer heeft toch een speciaal vakje
      > voor het tussenvoegsel? Eerste regel, eerste vakje familienaam, eerste
      > regel tweede vakje tussenvoegsel. Tweede regel eerste vakje voornaam,
      > tweede regel tweede vakje roepnaam.
      > Of gebruik ik zo'n oude versie dat ik nodig moet up-daten?:-\
      >
      > In ieder geval heb ik geen problemen met dingen die automatisch veranderen.
      >
      > groet, Hinke Woudt-Westra.
    • Show all 20 messages in this topic