54714Re: [Friesland-genealogy] automatische veranderingen in Aldfaer

  • Irene Visser
    Oct 7, 2012
      jeetje ben ik blij dat mijn nek/schouder ff op slot staan, dus hoop ik ook
      geen fouten.

      Hihi 4 versleten in de nek, en wat rug betreft nog een vraag.
      Dus alles wat stambomen zit is ff rustig.

      Maar lees wel alles, is Graftombe al weer goed?

      xxxx Irene.