54708aldfaer

  • Bert Westra
    Oct 7, 2012
      Ik heb een probleem met de tussenvoegsels in Aldfaer. Het lijkt wel of er automatisch veranderingen plaatsvinden. Een voorbeeld is dat "de Jager" bij het openen ineens "van der Jager" is geworden en "de Vos" veranderd is in "van der Vos". Ik heb dit al een paar keer handmatig aangepast maar op een bestand van ruim 20.000 namen is dit geen doen meer. Heeft iemand hier een oplossing voor?
      Met vriendelijke groet,
      Bert Westra

      Switch to: Text-Only, Daily Digest • Unsubscribe • Terms of Use
      .