54703Re: Nederlandse voorouders

  • patmiebies
    Oct 2, 2012
      Beste forumleden,

      in aanvulling op mijn bericht van 25 mei jl, laat ik u weten dat de lijst met vnl. Amerikaanse en Canadese blogs, is gegroeid tot 44 blogs met 166 namen. Dit betreffen allemaal blogs van nazaten van Nederlandse emigranten die ooit, vaak eeuwen geleden, naar den vreemde zijn gegaan. Dus mocht u een voorouder kwijt zijn, dan staat hij/zij misschien wel in deze lijst: http://patmcast.blogspot.com/2012/05/dutch-ancestors.html
      Via de getoonde blogs, waarop meestal meer info te vinden is, kunt u desgewenst contact leggen. Mocht daar iets uit voortkomen, dan hoor ik dat graag.
      Ook voor aanvullingen van mijn lijst houd ik mij aanbevolen.

      Met vriendelijke groet,
      Peter Miebies