      From: "Gerard de Jong" <dejonggerard@...>
      To: <Friesland-genealogy@yahoogroups.com>
      Sent: Saturday, September 08, 2012 3:21 PM
      Subject: [Friesland-genealogy] Zuid Afrika

      Beste mensen,

      Na een aantal pogingen om meer informatie te vinden van enkele familieleden.
      En enkele site's die ik via dit forum heb gekregen is het mij niet gelukt om
      meer gegevens te achterhalen.
      Ik zoek eventuele aanvullingen en mogelijk begraafgegevens en kinderen.

      Misschien dat iemand mij verder kan helpen omtrent onderstaande personen:

      Johanna Christina (Annie) de Kluis
      geboren 03-05-1930 te Jutphaas
      huwde op 25-09-1952 te ?? met:
      N.C. (Nico) Tack, verder onbekend
      Zover ik weet kregen ze 2 zonen, een Bouke en een Nico.

      Philippus Johannes Cornelis (Philip) van Hinsbergen
      geboren 30-08-1920 te Utrecht
      overleden 03-01-2008 te Kaapstad
      huwde op 13-09-1946 te Utrecht met:
      Hendrika (Riek) Schaftenaar