      Van: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      [mailto:Friesland-genealogy@yahoogroups.com] Namens pboltjes@...
      Verzonden: woensdag 11 juli 2012 8:56
      Aan: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Onderwerp: Re: [Friesland-genealogy] Re: Mijn eerdere vraag (Lodewijk
      Visser)

      Hallo Nynke,

      Het bericht aan de Nederlandse ambassadeur in Moskou en door hem naar B.Z.
      doorgestuurd, betreft hoogstwaarschijnlijk de vrijlating van Nederlandse
      krijgsgevangenen.
      Rusland heeft tot in de 60er jaren krijgsgevangenen vastgehouden. Of nog
      later, daar werd en wordt niet over gecommuniceert.

      Vriendelijke groet,

      Piet Boltjes
      <knip>