54542RE: [Friesland-genealogy] Re: Mijn eerdere vraag (Lodewijk Visser)

  • y.zandbergen
    Jul 11, 2012
      Nynke , via de krantenlink ben ik verder gegaan met de speurtocht van de zus
      van mijn grootvader Maria van Zandbergen , geb.04-07-1892 in Nieuwer Amstel.

      Zij is op 27-12-1920 vertrokken naar Batavia.

      Gehuwd met H.B.J Schmitz.

      Nu las ik in de Indische krantenartikelen dat deze persoon gezagvoerder was
      bij de K.P.M

      De familie woonde in Nederlands Indië.

      Weet je misschien hoe ik meer kan ontdekken bij voorbeeld in archieven van
      de K.P.M als die bestaan.

      Belangrijk is al de volledige voornaam van H.B.J Schmitz

      Bij voorbaat mijn dank

      Jan v Zandbergen

      Van: Friesland-genealogy@yahoogroups.com