      Van: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      [mailto:Friesland-genealogy@yahoogroups.com] Namens Hinke
      Verzonden: vrijdag 29 juni 2012 8:08
      Aan: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Onderwerp: Re: [Friesland-genealogy] Tresoar vraagt: Wilt u meehelpen met
      het invoeren van de Volkstelling 1744?

      Johan volgens mij is het Barent. De gene die de namen heeft opgeschreven
      heeft toch eigenlijk overal duidelijk de e als e zichtbaar, de laatste
      letter is een t, geen d. Barent IJdes dus. Maar dat zegt niet dat Barent
      niet ergens anders als Barend/Berend voorkomt. Spelling van namen deden
      ze toen nog niet aan:-)

      groet, Hinke.