54517Re: Tresoar vraagt: Wilt u meehelpen met het invoeren van de Volkstelling 1744?

  • kees
    Jun 28, 2012
      Hallo Johan,

      De vraag van dit item was, wie er mee wil helpen met een transcriptie. Die wordt nu gemaakt.
      Als je geduld even geduld hebt, zijn die boeken zo meteen in z'n geheel digitaal en hoef je deze vraag niet meer te stellen.

      Groeten,
      Kees

      --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "JP Mels" <jpmels01@...> wrote:

      > Vraag voor de oud schrift kenners,
      >

      > Ik vind niet wat ik dacht te vinden, geeft niet maar,
      >

      > Zo ongeveer in het midden van het rechter blad van item no 193 staat een
      > IJdes vermeld.
      >

      > Ik lees zijn voornaam als Berent of Barend?
      >

      > Wie kan mij corrigeren of gelijk geven?
      >

      > Johan.

    • Show all 11 messages in this topic