54508Re: Tresoar vraagt: Wilt u meehelpen met het invoeren van de Volkstelling 1744?

  • hzijlstra
    Jun 28, 2012
      Ook hier nog even een update voor de liefhebbers:
      Dantumadeel, Achtkarspelen en Westdongeradeel zijn inmiddels gisteren door vrijwilligers opgepakt.
      Maar er blijven nog genoeg weeskindjes over qua gemeenten die om een adoptie-genealoog vragen ;-)
      Meldt u bij eerdergenoemde Aly!

      Groetnis,
      Hans
      http://www.HVNF.nl