54503Re: [Friesland-genealogy] Tresoar vraagt: Wilt u meehelpen met het invoeren van de Volkstelling 1744?

  • Hinke
    Jun 26, 2012
      Douwe, ik denk net zoveel uren als jij er aan kunt en wilt besteden. Ik
      heb vorig jaar een paar gemeentes gedaan maar heb zo geen idee hoeveel
      uren ik daar mee bezig ben geweest.
      En een kleine gemeente gaat natuurlijk sneller dan een hele grote
      gemeente. Misschien is er een gemeente waar je veel familie hebt zitten,
      dan is het vaak leuk om zo'n gemeente te doen, heb je er zelf meteen ook
      iets aan.

      Maar overleg dan wel even wat wel of niet gedaan is want de lijst op het
      forum van tresoar is niet up-to-date. Aengwirden staat nog als niet
      gedaan maar die is (dacht ik ) klaar, ik heb hem gisteren voor de
      zekerheid nog weer gemaild maar ik ben niet helemaal zeker of hij af is.

      En mijn vriendin heeft ook nog wat in haar bestand staan, ik heb haar
      een berichtje gestuurd dat ze ze even naar Aly moet mailen:-)

      groet, Hinke.

    • Show all 11 messages in this topic