54464Verbasteringen van Nederlandse namen in het buitenland

  • patmiebies
    Jun 21, 2012
      Beste forumleden,
      In aansluiting over mijn opsomming van nazaten van Nederlandse voorouders (met een blog) die naar het buitenland zijn geëmigreerd (http://bit.ly/MGFvl7), heb ik nu een lijst opgesteld van verbasteringen van Nederlandse namen in het buitenland. Vaak zijn die nieuw ontstane namen nog zeer herkenbaar maar soms ook niet. Indien u ook van die verbasteringen kent, dan wil ik die graag in mijn lijst opnemen. Daarom wil ik u vragen mij die te laten weten. De bestaande lijst vindt u op http://bit.ly/M8EAf8. Uw medewerking wordt zeer op prijs gesteld.
      Mvg,
      Peter
    • Show all 25 messages in this topic