54259Re: [Friesland-genealogy] Re: achterkant kaart. Schouten/Bas

  • Hinke
    May 10 5:58 AM
      Dat zou goed kunnen Margreet, ik ben niet thuis en zit op mijn mini
      laptop te werken, thuis heb ik er een groot scherm naast, zet ik dingen
      naast elkaar dan heb ik een beter overzicht, nu was het steeds switchen:-)

      groet, Hinke.

    • Show all 16 messages in this topic