54257Re: achterkant kaart. Schouten/Bas

  • reyacta
    May 10, 2012
      omdat het de achterkant is,
      kan het zijn dat de vertrekgegevens van nr 2 = Trijntje Schouten
      per ongeluk op de regel van nr 3 - Maamke Bas terecht zijn gekomen.
      Vooral omdat het Leiden betreft, net als Grietjes geboorte.

      Maamke is ook nr 9 - en heeft dan hele andere uitschrijfdata.

      groet Margreet

      --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, Hinke <wouwes@...> wrote:

      > Mooi, dan is dat ook opgelost, zo te zien staat er nog een adres achter ook.
      >
      > Irene, wat me nog wel opviel is dat Maaike op de geb.datum van Grietje
      > uitgeschreven wordt. Nu zijn de data nooit exact, bev.reg. nooit
      > volledig dus ik vroeg me even af of Grietje ook een dochter van Maaike
      > zou kunnen zijn maar dan zou ze niet Schouten heten lijkt me.
      >
      > Succes met de puzzel/speurtocht.
      >
      > groet, Hinke.

    • Show all 16 messages in this topic