54169Re: [Friesland-genealogy] Vraag Schouten/Schoonheden.

  • Irene Visser
    Apr 23, 2012
      Nynke,

      bedoelde met een PK een persoonskaart.

      Ik zal de antwoorden doorsturen, kan de familie zelf bedenken wat ze willen.
      En ja denk dat ze het ziekenhuis eens moeten aanschrijven.

      Grietje/Doortje is overleden, kan je dan sneller een persoonslijst
      aanvragen?

      Bedankt voor het meedenken.

      groetje Irene.

      Op 22 april 2012 23:05 schreef Nynke van den Hooven <
      nynkevandenhooven@...> het volgende: