54167Re: [Friesland-genealogy] Vraag Schouten/Schoonheden.

  • Irene Visser
    Apr 22, 2012
      Nynke,

      we weten helemaal niets. maar dan ook echt niets. Als Grietje/Doortje/Dora
      gelijk genoemd nadat ze bij de fam. gekomen is, werd er helemaal niet over
      gesproken.

      En ja dat is het gekke kind 1 en kind 2 jaren later. En omdat we ook geen 2
      Trijntjes Schouten in die plaats kunnen vinden, zou je toch haast denken
      dat ze of 1, bij hem weg is geweest? Zaten we toen nog in de militie?
      Dienstplicht??
      Ik weet het niet.

      Zou best kunnen en dat ze (???) zwanger is geraakt van Schoonheden? die
      daar in de buurt in geweest?? Wat is wel heel vreemd dat ze 4 weken na de
      geboorte al weg is gegaan naar Schoonheden.

      Denk dat ze maar eens een pk aan moeten vragen van ene Trijntje Schoonheden.
      Maar ohhh Nynke ik vindt die namen zo goed passen, en dan die jaren tussen
      kind 1 en kind 2?

      Is moeders aan de haal geweest??????????

      Groetje Irene.

      Op 22 april 2012 18:20 schreef Nynke van den Hooven <
      nynkevandenhooven@...> het volgende: