54127hulp gevraagd met handschrift 17e eeuws document

  • Sylvia
    Apr 3, 2012
      Beste mede-leden,

      Is iemand misschien bereid om een document voor mij te ontcijferen uit de 17e eeuw ? Ik heb helaas zelf niet veel ervaring met het lezen van oude handschriften. Ik kan wel een paar woorden lezen, maar de rest zou net zo goed Chinees kunnen zijn !

      Het betreft een overeenkomst tussen Douwe Harmensen en Claes Jans Ruyter voor de betaling van 43 beverhuiden aan William Truck.

      Alle hulp is zeer welkom. Mocht je belangstelling hebben, stuur dan even een e-mail naar mijn adres, dan stuur ik je het document toe.

      Alvast heel hartelijk dank voor de te nemen moeite !

      Met vriendelijke groet,
      Sylvia
    • Show all 3 messages in this topic