54049Re: [Friesland-genealogy] Fw: Sint Bonifatius-Friesland

  • Jack Terveer
    Mar 13, 2012
      “La WHaai”, beetje vreemd. Zeg maar Jack. Bolsward, ook vlak bij Witmarsum, heeft ook een Bonifatius kerk. Denk echter niet dat deze bedoeld wordt, daar is hij te nieuw voor. En Cornwerd ligt volgens mij precies in de streek die Sonja bedoeld.

      From: JP Mels
      Sent: Monday, March 12, 2012 10:41 PM
      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Subject: RE: [Friesland-genealogy] Fw: Sint Bonifatius-Friesland

      Dag Sonja,

      La Whaai stuurde de link naar een prachtig document.

      Zelf vond ik de volgende,,,

      http://reliwiki.nl/index.php?title=Cornwerd%2C_Dorpsweg_5_-_Bonifatiushttp:/
      /reliwiki.nl/index.php?title=Cornwerd%2C_Dorpsweg_5_-_Bonifatius

      Daar wordt gesproken over wapenborden. Zelf zou ik heel nieuwsgierig worden.

      Groet, Johan.

      NB; Pingjum / Cornwerd is in de huidige tijd 1uur en 22 minuten "gaans".

      _____