      From: Ina Hazewinkel
      Sent: Wednesday, February 29, 2012 4:37 PM
      To: Friesland
      Subject: [Friesland-genealogy] Pieter Hotze Sikkes

      Beste,

      Ik ben op zoek naar de nakomelingen van:

      Pieter Hotzes Sikkes 7-7-1901 Hemelumer Oldeferd
      zoon van Hotze Sikkes en Rinske Pieters de Kroon

      Pieter Sikkes getrouwd op 12-09-1939 te Hindeloopen met

      Geeske Mulder geb 22-08-1899 te Hindeloopen, overleden 09-02-1949 te Hindeloopen
      Dochter van Douwe mulder en Trijntje Doedes Smith.

      Wie weet of Pieter kinderen had met Geeske, en of hij na haar overlijden,
      opnieuw is getrouwd?

      Groet Ina