53890Re: [Friesland-genealogy] Sjoerd Martens Koopal

  • Irene Visser
    Feb 3, 2012
      Snap het niet meer,
      Nynke mail jij aan jezelf?

      Want meende dat het een Tjitske? Was die de vraag stelde?
      Of mis ik weer een heel gedeelte?

      Komt wel vaker voor.

      Dus geen probleem. Maar dit viel me op. Nynke naar Nynke vandaar.

      Groetjes Irene.

      Op 3 februari 2012 19:29 schreef Nynke van den Hooven <
      nynkevandenhooven@...> het volgende: