53888Re: [Friesland-genealogy] De Vries Idinga Oosterzee?

  • Hinke
    Feb 3, 2012
      Martien, dit soort gegeens kun je vinden op tresoar.nl en allefriezen.

      Dit is het huwelijk van Arjen en IJbeltje, de akte kun je vinden op
      allefriezen. Zo kun je ook weer verder met Anne de VriesX Buis en
      Hiddinga x Mast.

      Huwelijksakte Lemsterland, 1904 Man : Arjen de Vries, oud 23 jaar,
      geboren te Rohel, gemeente Schoterland Ouders: Anne Pieters de Vries en
      Trijntje Jans Buis Vrouw : Ybeltje Hiddinga, oud 20 jaar, geboren te
      Oosterzee Ouders: Nanne Hiddinga en Trijntje Mast Datum : 26 februari
      1904, akte nr. 2

      groet, Hinke.