      Datum : 26 februari 1904, akte nr. 2

      Met vriendelijke groet,

      Nynke van den Hooven.

      Van: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      [mailto:Friesland-genealogy@yahoogroups.com] Namens martiengen
      Verzonden: vrijdag 3 februari 2012 19:01
      Aan: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Onderwerp: [Friesland-genealogy] De Vries Idinga Oosterzee?

      Beste lezer,es,

      Voor mijn aanstaande Friese schoondochter maak ik een kwartierstaat.
      Wie kan mij helpen aan gegevens over het hiergenoemde echtpaar en hun
      ouders.

      Graag uw informatie aub

      Arjen de Vries
      Ybeltje Idinga

      Uit dit huwelijk;
      1.Trijntje geb. Lemsterland (Oosterzee) 13-4-1904

      Met vriendelijke groet,

      Martien van Iersel