      Datum : 7 juli 1865, akte nr. 49

      Met vriendelijke groet,
      Nynke van den Hooven

      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      From: tjitskewagenaar@...
      Date: Wed, 1 Feb 2012 20:30:08 +0000
      Subject: [Friesland-genealogy] sjoerd martens koopal

      Sjoerd Martens Koopal geb. 20 nov 1811 te Vrouwenparochie trouwde Tjitske Tjisses Kuipers geb 29 juli 1827 eveneens te Vr.parochie. Zij kregen 2 of 3 kinderen en Tjitske stierf in 1863 op 24 feb. Marten in maart 1888. Kan iemand mij zeggen of hij opnieuw getrouwd is en nog meer kinderen heeft gekregen? Hij komt helemaal niet meer voor op allefriezen.nl en genlias. Ik hoop dat iemand een andere ingang heeft en mij meer kan vertellen.