      From: annemarthsterringa <annemarthsterringa@...>
      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Sent: Wednesday, February 1, 2012 10:22 PM
      Subject: [Friesland-genealogy] Re: sjoerd martens koopal

      Hier dan nog de data van Fetje:

      Geboorteakte Leeuwarderadeel, 1836
      Aangiftedatum 29 april 1836, blad nr. 33
      Fetje Stellingwerf, geboren 27 april 1836
      Dochter van Johannes Wybes Stellingwerf en Saakje Pieters van der Wal
      *
      Overlijdensakte Het Bildt, 1907
      Aangiftedatum 26 april 1907, akte nr. 41
      Fettje Stellingwerf, overleden 25 april 1907, 70 jaar, vrouw
      Weduwe

      Alles gevonden bij Tresoar
      http://tinyurl.com/dzxwd

      Groetjes,