53873Re: sjoerd martens koopal

  • annemarthsterringa
    Feb 1, 2012
      Hallo Tjitske,
      Bij allefriezen.nl en genlias.nl wordt bij het 2de huwelijk en de kinderen daaruit het patroniem Martens niet gebruikt. Waarschijnlijk kon je hem daarom niet vinden? Gezocht naar "Sjoerd Martens Koopal" ? Tja, dat is verwarrend.
      Ze staan allemaal bij allefriezen en genlias.

      Groetjes,
      Annemarth

      --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "annemarthsterringa" <annemarthsterringa@...> wrote:

      > Hallo Tjitske,
      > Sjoerd trouwde inderdaad voor een 2de keer;
      > Uit zijn 1ste huwelijk zijn vier kinderen geboren; uit het 2de vijf kinderen. Alles te vinden Tresoar:
      > *
      > Huwelijksakte Het Bildt, 1852
      > Man : Sjoerd Martens Koopal, oud 25 jaar, geboren te Vrouwenparochie
      > Ouders: Marten Cornelis Koopal en Maaike Sybrands
      > Vrouw : Tjitske Tjisses Kuipers, oud 24 jaar, geboren te Vrouwenparochie
      > Ouders: Tjisse Annes Kuipers en Sytske Reinders Hofman
      > Datum : 6 mei 1852, akte nr. 17
      > *
> [...]
    • Show all 8 messages in this topic