      Ouders: Tjisse Annes Kuipers en Sytske Reinders Hofman
      Datum : 6 mei 1852, akte nr. 17
      *
      Geboorteakte Het Bildt, 1853
      Aangiftedatum 21 februari 1853, akte nr. 45
      Marten Koopal, geboren 20 februari 1853
      Zoon van Sjoerd Martens Koopal en Tjitske Tjisses Kuipers
      *
      Geboorteakte Het Bildt, 1855
      Aangiftedatum 11 juni 1855, akte nr. 119
      Sytske Koopal, geboren 9 juni 1855
      Dochter van Sjoerd Martens Koopal en Tjitske Tjisses Kuipers
      *
      Geboorteakte Het Bildt, 1857
      Aangiftedatum 23 juli 1857, akte nr. 157
      Maaike Koopal, geboren 21 juli 1857
      Dochter van Sjoerd Martens Koopal en Tjitske Kuipers
      -
      Overlijdensakte Het Bildt, 1857
      Aangiftedatum 3 oktober 1857, akte nr. 173
      Maaike Koopal, overleden 3 oktober 1857, 10 weken, vrouw
      Dochter van Sjoerd Koopal en Tjitske Kuipers
      *
      Geboorteakte Het Bildt, 1859
      Aangiftedatum 9 april 1859, akte nr. 86
      Tjisse Koopal, geboren 7 april 1859
      Zoon van Sjoerd Koopal en Tjitske Kuipers
      *
      *
      Huwelijksakte Het Bildt, 1865
      Man : Sjoerd Koopal, oud 38 jaar, geboren te Vrouwenparochie
      Ouders: Marten Kornelis Koopal en Maaike Sybrands
      Vrouw : Fetje Stellingwerf, oud 29 jaar, geboren te Cornjum, gemeente
      Leeuwarderadeel
      Ouders: Johannes Wybes Stellingwerf en Saakje Pieters van der Wal
      Datum : 7 juli 1865, akte nr. 49
      *
      Geboorteakte Het Bildt, 1866
      Aangiftedatum 14 december 1866, akte nr. 306
      Saakje Koopal, geboren 13 december 1866
      Dochter van Sjoerd Koopal en Fetje Stellingwerf
      *
      Geboorteakte Het Bildt, 1868
      Aangiftedatum 8 oktober 1868, akte nr. 241
      Maaike Koopal, geboren 7 oktober 1868
      Dochter van Sjoerd Koopal en Fetje Stellingwerf
      -
      Overlijdensakte Het Bildt, 1868
      Aangiftedatum 16 november 1868, akte nr. 188
      Maaike Koopal, overleden 15 november 1868, 1 maand, vrouw
      Dochter van Sjoerd Koopal en Tetje Stellingwerf
      *
      Geboorteakte Het Bildt, 1870
      Aangiftedatum 19 februari 1870, akte nr. 52
      Maaike Koopal, geboren 17 februari 1870
      Dochter van Sjoerd Koopal en Fetje Stellingwerf
      -
      Overlijdensakte Het Bildt, 1872
      Aangiftedatum 25 januari 1872, akte nr. 15
      Maaike Koopal, overleden 24 januari 1872, 1 jaar, vrouw
      *
      Geboorteakte Het Bildt, 1872
      Aangiftedatum 29 januari 1872, akte nr. 28
      Maaike Koopal, geboren 27 januari 1872
      Dochter van Sjoerd Koopal en Fetje Stellingwerf
      (overleden in 1874?)
      *
      Geboorteakte Het Bildt, 1879
      Aangiftedatum 30 juli 1879, akte nr. 201
      Johannes Koopal, geboren 29 juli 1879
      Zoon van Sjoerd Koopal en Fetje Stellingwerf

      Met vriendelijke groet,

      Annemarth Sterringa
      http://www.annemarthsterringa.nl/

      --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "Tjitske Wagenaar" <tjitskewagenaar@...> wrote:

      > Sjoerd Martens Koopal geb. 20 nov 1811 te Vrouwenparochie trouwde Tjitske Tjisses Kuipers geb 29 juli 1827 eveneens te Vr.parochie. Zij kregen 2 of 3 kinderen en Tjitske stierf in 1863 op 24 feb. Marten in maart 1888. Kan iemand mij zeggen of hij opnieuw getrouwd is en nog meer kinderen heeft gekregen? Hij komt helemaal niet meer voor op allefriezen.nl en genlias. Ik hoop dat iemand een andere ingang heeft en mij meer kan vertellen.

    • Show all 8 messages in this topic