53770RE: [Friesland-genealogy] Onderzoek militairen

  • Pim Louis
    Jan 12, 2012
      Ina,

      Mag ik je hartelijk bedanken voor je speurwerk. Wat mij opvalt is dat in de
      registers (mogelijk DTB?) de S achter de naam wegvalt, terwijl ik een
      geboortebewijs uit Best heb van zijn zoon JH Brouwers en daar staat die S er
      duidelijk achter. Ook de voornaam luidt daar Johannis, terwijl jij meldt
      Johannes. Het blijkt dat in de verschillende delen van het land de namen dus
      anders kan worden weergegeven.

      In ieder geval dank, want ik heb nu weer wat aanknopingspunten om verder te
      komen.

      MVG

      Pim

      Pim Louis