53758Re: [Friesland-genealogy] Minnert Jans (Jager) x Trijntje Broers

  • Ina Hazewinkel
    Jan 10, 2012
      Hallo Frans,

      Huwelijk en geboorte  Minnert Jans (Jager) x Trijntje Broers

      Rauwerderhem, huwelijken 1751
      Vermelding: Derde proclamatie op 7 november 1751 in Rauwerd
      Man       : Minnert Jans afkomstig van Oostermeer
      Vrouw     : Trijntje Broers afkomstig van Rauwerd

      Tietjerksteradeel, dopen, doopjaar 1712
      Dopeling: Minnert
      Gedoopt op 3 juli 1712 in Oostermeer, Eestrum
      Zoon van Jan Pieters en niet genoemde moeder

      Rauwerderhem, dopen, doopjaar 1716
      Dopeling: Trijntie
      Gedoopt op 22 maart 1716 in Rauwerd/Irnsum
      Dochter van Broer Johannis en niet genoemde moeder

      Dopeling  : TRIJNTJE
      Vader   : BROER JOHANNES

      Groet Ina

      http://www.voelspriet2.nl/forum/index.php?board=3.0