53445Re: Anne Bokma

  • reyacta
    Nov 18, 2011
      Hoi,

      Geboortes van na 1903 zijn nog niet openbaar,
      dus zo eigenaardig is het niet dat Tresoar geen geboortes vermeldt.
      Archieven openbaren geboorte-aktes na 100 jaar, (huwelijk na 75 en overlijden na 50)
      maar dan in blokken van 10 jaar
      dus het wordt 2012 of 2013 voor we ze kunnen zien.

      Genlias dekt nog niet alle provincies
      anders kon je misschien meer kinderen zien trouwen.

      Hendrik Bokma Heerenveen staat verder van 1918 tot 1925 in het Notarieeel archief,
      en Anne Johannes Bokma Oudehaske staat er ook een paar keer in.

      groet Margreet