      Van: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      [mailto:Friesland-genealogy@yahoogroups.com] Namens klaaspera
      Verzonden: woensdag 16 november 2011 21:51
      Aan: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Onderwerp: [Friesland-genealogy] Re: Anne Bokma

      Hallo Jan,

      Volgens mij moet de naam van de vrouw worden gespeld als Anna Krapman. Er
      staan wel wat vermeldingen op Google van dit echtpaar, maar die geven verder
      weinig aanvullende informatie. Ik vond wel een Anna Krapman op
      (www.ancestry.com ). Zij komt voor op een immigratielijst. Bestaat er een
      mogelijkheid, dat ze zijn geëmigreerd naar Amerika?

      In 1930 woont er een echtpaar Peter en Anna Bokma in Passaic, New Jersey. In
      die plaats overlijdt Anna Bokma ook in 1979. In Amerika is het de gewoonte,
      dat de vrouw de achternaam van de man krijgt.

      Anna BOKMA Birth Date: 22 Jul 1897 Death Date: Oct 1979 Social Security
      Number: 140-54-2324 State or Territory Where Number Was Issued: New Jersey
      Death Residence Localities ZIP Code: 07506 Localities: Hawthorne, Passaic,
      New Jersey Paterson, Passaic, New Jersey

      Bron:
      http://www.familysearch.org/Eng/Search/SSDI/individual_record.asp?recid=1405
      42324
      <http://www.familysearch.org/Eng/Search/SSDI/individual_record.asp?recid=140
      542324&lds=3®ion=-1®ionfriendly=&frompage=99>
      &lds=3®ion=-1®ionfriendly=&frompage=99

      Wat mij betreft is het een grote gok, maar niet geschoten is altijd mis.
      Verdere gegevens heb ik niet, omdat ik geen betaald abonnement heb van de
      website Ancestry.com.

      Met vriendelijke groeten,

      Klaas Pera

      <mailto:Friesland-genealogy%40yahoogroups.com> , "Jan" <y.zandbergen@...>
      wrote:

      > ik had deze vraag al eerder gesteld maar nu heb ik aanvullingen.
      > Anne Bokma geboren 28-01-1905 in Oldeboorn (Aldeboarn)
      > gehuwd met Anne Krapman.
      > alle gegevens zijn welkom
      > Anne Bokma had eerder een zoon en ik doe deze vraag voor zijn zoon die
      zijn vader nooit ontmoet heeft.