      From: klaaspera
      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Sent: Sunday, November 06, 2011 8:25 PM
      Subject: [Friesland-genealogy] Re: Huite Weidema

      Hallo Dirk,

      In verband met zijn verhuizing naar Minnesota heeft Henry Weidema op vrijdag 16 februari 1940 een grote boeldag gehouden te Doon, Iowa. Vermoedelijk is hij toen gaan rentenieren. Zie onderaan de derde advertentie vanaf links in de volgende link:

      http://www.newspaperarchive.com/SiteMap/FreePdfPreview.aspx?img=107013940

      Hartelijke groeten,

      Klaas Pera