53093Bernardus Roede

  • Pieke
    Sep 5, 2011
      Wie kan mij helpen aan nadere informatie over Bernardus Roede? De naam van zijn echtgenote is mijn onbekend.

      Op 5 februari 1686 werd gedoopt Anna Maria te Leeuwarden.
      Leeuwarden, dopen, doopjaar 1686.
      Dopeling: Anna Maria.
      Gedoopt op 5 februari 1686 in Leeuwarden.
      Kind van Bernardus Roede en niet genoemde moeder.
      Zij trouwde op 6-1-1709 te Leeuwarden met Minnes Tuyninga, zoon van Minne Jans Tuininga en lijsbeth Rommerts.

      Alle informatie over Bernardus en zijn voorgeslacht is welkom.

      Groetenis fan Pieke van der Schaaf