53064RE: [Friesland-genealogy] Re: Sjaardema/Sjeddema

    Aug 31, 2011
      Margreet, Bert,

      Thomas heeft hem bij de naamsaanname vergeten(?) te melden, hoewel Wijnold
      al ca 1798 geboren blijkt te zijn.

      Misschien omdat hij geen wettige zoon was van Thomas? Een huwelijk tussen
      Meintje Wynolds en Thomas Engelsma heb ik (nog) niet kunnen vinden.

      Overlijdensakte Utingeradeel, aangiftedatum 21 januari 1888, akte nr. 6

      Wynold Thomas Engelsma, overleden 20 januari 1888, 90 jaar, man

      Zoon van Thomas Engeles Engelsma en Meintje Wynolds Bergsma, ongehuwd

      Met vriendelijke groet

      Nynke van den Hooven

      _____