      From: Pim Louis
      Sent: Thursday, August 25, 2011 9:24 PM
      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Subject: RE: [Friesland-genealogy] Re: Gaele Jans en Oedske Abrahams

      Wob,

      Ik zie dat jij de naam Jans in je genealogische gegevens hebt. Ik ben al
      jaren op zoek naar familie van Jakoba Jans of Koba Jans zij is geboren in
      1776. Komt deze naam in jouw gegevens voor?

      Overigens heb ik ontdekt van Jakoba Jans ook bekend staat onder de naam
      Jakoba Jans van den Berg.

      Ik hoor graag van je.

      MVG

      Pim