53019Re: [Friesland-genealogy] Re: Gaele Jans en Oedske Abrahams

  • rluiks
    Aug 25, 2011
      Probeer es de site van het Noordelijk Scheepvaartmuseum in Groningen.
      http://www.noordelijkscheepvaartmuseum.nl/nl/collectie-en-onderzoek/onderzoek

      Riana

      Op 25 augustus 2011 20:54 schreef Wob van der Veen
      <wvdveen1@...>het volgende: