53015Re: [Friesland-genealogy] Re: Gaele Jans en Oedske Abrahams

  • Hinke
    Aug 25, 2011
      Hallo Wob,

      Misschien heb je hier iets aan?
      http://www.encyclopediedrenthe.nl/Scheepskadaster
      Al vrees ik dat het zoeken naar een speld in een hooiberg is. Er waren
      misschien ook wel (kleinere) schepen die niet geregistreerd werden. Je
      kunt ook nog zoeken bij notarieel, heeft hij misschien geld geleend om
      het schip te kopen?

      En ik hoop dat dit bericht overkomt. Ik krijg mijn eigen berichten niet
      meer terug, afgelopen weken een paar keer ergens op gereageerd, de
      laatste een paar dagen geleden? Stond wel op de site van Yahoo maar ik
      kreeg hem dus niet zelf terug.

      groet, Hinke.