      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      From: nynkevandenhooven@...
      Date: Tue, 2 Aug 2011 13:57:40 +0200
      Subject: RE: [Friesland-genealogy] Feikje van der Woude

      Hilda,

      Volgens de 1920-census woont weduwe Fannie Kuipers (78), geb. ca 1842 in NL,

      in Chicago, Cook, Illinois. Het jaar van immigratie is onbekend.

      Volgens de 1930-census woont Fannie Kuipers (88) in bij het gezin van haar

      dochter Fannie (49) en schoonzoon Robert Braaksma (53). Dat moeten dan Bokke

      Braaksma en Froukje Kuipers zijn. Dat echtpaar is in 1909 ge�mmigreerd.

      En de overlijdensgegevens:

      Fanny Kuipers

      Illinois, Deaths and Stillbirths, 1916-1947 (via www.familysearch.org)

      birth: 01 Aug 1841;1841 �Bergumerheide, Holland

      death: 13 Sep 1941 �Chicago, Cook, Illinois

      burial: 15 Sep 1941 �Worth, Cook, Illinois

      residence: 13 Sep 1941 �Chicago, Cook, Illinois

      parents: Edward Vander Woude, Gertrude Spieksma

      spouse: Henry

      Met vriendelijke groet

      Nynke van den Hooven

      _____