52683Re: [Friesland-genealogy] Alle Boeles Ytsma

  • Johan Deinum
    Jul 14, 2011
      Veel dank tot zover. Ik moet dus nog beter lezen!
      Waar vind ik trouwens de gegevens over de collaterale successie van de
      broers? Worden daarin Joukje en Trientje niet genoemd? Of werd alleen
      aan mannen de erfenis toebedeeld?

      Een vriendelijke groet,

      Johan

      Op 14-07-11 heeft Sake Wagenaar<sw1234@...> het volgende geschreven:

      --
      De gegevensverzameling Kwartierstaat Deinum
      staat gepubliceerd op