52662Re: [Friesland-genealogy] Gaele Jans en Oedske Abrahams

  • Hinke
    Jul 4, 2011
      Leuk Wob!! Was misschien nog via het oude forum van it Ryksargyf?

      Gisteravond heb ik nog even gezocht naar de doop van Gaele maar heb hem
      niet kunnen vinden, misschien net een spellingvariant vergeten al werk
      ik veel met *, of hij is er niet.

      Succes verder, groet, Hinke.

    • Show all 23 messages in this topic