      From: Hinke
      Sent: Sunday, July 03, 2011 10:01 PM
      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Subject: Re: [Friesland-genealogy] Gaele Jans en Oedske Abrahams

      Hallo Wob,

      Misschien 20 jaar geleden hier al eens mee bezig geweest, is een
      zijlijntje voor mij maar heb destijds wel de overlijdensakte van Geale
      ingezien, de ouders worden vermeld als Jan Jelkes en Wijtske verdere
      naam onbekend.

      Destijds een huwelijk gevonden van: Jan Jelkes en Wijtske Wijtses tr.
      03-04-1774 Aldegea Sm. NH
      Oudega-Nijega-Opeinde. Nu ongetwijfeld online na te zien, doop van Gaele
      destijds niet gevonden maar lukt nu online misschien ook wel.

      groet, Hinke Woudt-Westra.

      011 21:34, Wob schreef:
      > In Wartena wordt op 13 juni 1802 het huwelijk voltrokken tussen Gaele Jans
      > en Oedske Abrahams. Door Gaele wordt in 1811 de naam aangenomen van Geele
      > Jans van der Veen. Hij overleed 3 maart 1860 te Wartena. Was Geele Jans de
      > zoon van Jan Jelkes en Wijtske Wijtses ? Wie helpt mij op weg.

      -----
      Geen virus gevonden in dit bericht.
      Gecontroleerd door AVG - www.avg.com
      Versie: 10.0.1388 / Virusdatabase: 1513/3730 - datum van uitgifte: 06/27/11
    • Show all 23 messages in this topic