52600RE: [Friesland-genealogy] Re: Marten Prins: spoorloos verdwenen

    Jun 5, 2011
      Klaas,

      Ik was even iets te snel met het verzenden, want ik had ook Saakje Prins’
      overlijdensakte gevonden.

      Ze overleed op 26-05-1934 in Franeker, maar woonde in Stiens. Een uittreksel
      van het overlijdensregister werd naar Leeuwarderadeel gestuurd.

      En dus lijkt me dat ook een aanduiding dat zij nooit naar Amerika is
      geëmigreerd.

      Met vriendelijke groet

      Nynke van den Hooven

      _____