52591Carel De Wit en Cornelia Van Der Hoeff.

  • Pieke
    Jun 2, 2011
      Help. Ik loop vast met het bovengenoemde echtpaar. Carel en Cornelia zij getrouwt te Leeuwarden;

      Leeuwarden, huwelijken 1675
      Vermelding: Ondertrouw op 30 oktober 1675
      Man : Carel de Wit afkomstig van Leeuwarden
      Vrouw: Cornelia van der Hoeff afkomstig van Leeuwarden
      Opmerking : hij is deurwaarder

      Leeuwarden, huwelijken 1675
      Vermelding: Bevestiging huwelijk op 14 november 1675
      Man : Carel de Wit afkomstig van Leeuwarden
      Vrouw: Cornelia van der Hoeff afkomstig van Leeuwarden.

      Voor zover ik na kon gaan kregen ze een dochter Cornelia die op 22 maart 1705 te Leeuwarden trouwde met Juw Johannes Braarda.

      Alle gegevens over Carel en Cornelia en hun voorgeslacht zijn welkom.

      m.v.g. Pieke