      From: "y.zandbergen" <y.zandbergen@...>
      To: <Friesland-genealogy@yahoogroups.com>
      Sent: Friday, May 06, 2011 6:25 PM
      Subject: RE: [Friesland-genealogy] Re: Anne Bokma

      Cor , de naam van de andere zoon weet ik niet , alleen dat de oudste naar
      zijn vader is genoemd.

      Anne Bokma moet in 1904 of later zijn geboren.

      Ik heb de gene waarvoor ik dit onderzoek aangeraden om een kopie van de
      koopakte van de woning te bestellen , die moet in het archief zijn , dit is
      wel kostbaar , rond de 20 euro per kwartier zoeken.

      Dat zijn naam nog niet online staat zou wel kunnen normaal 100 jaar na
      geboorte online maar ze lopen achter

      Groet Jan