52302RE: [Friesland-genealogy] Hendrik Hendriks Holtrop

  • JP Mels
    Apr 2, 2011
      Nynke en Klaas,

      Op de achtergrond heb ik mee gekeken in dit topic. De uitleg van Nynke lijkt
      mij een van de beste. In een kort onderzoekje een paar dagen geleden kwam ik
      op het zelfde resultaat uit. Echter met het gevoel. Nynke geeft nu de reden
      daar toe.

      Wel, in mijn onderzoek naar de naam Boers, Overijssel, kom ik ook tegen dat
      de anderen van het gezin de naam Jansen aannemen, maar eentje uit het stel
      noemt zich Boers. In dit geval zou er wel een reden aan te wijzen zijn, maar
      ik heb dit nog niet kunnen staven.

      Groet, Johan.

      _____

      Van: Friesland-genealogy@yahoogroups.com