      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      From: zaldy41@...
      Date: Mon, 28 Mar 2011 02:48:27 +0000
      Subject: [Friesland-genealogy] 1813... heerste er een besmettelijke ziekte...???

      Hallo allemaal,

      In mijn kwartierstaat kom ik een "eigenaardigheid" tegen..
      Binne een tijdsbestek van 14 dagen overlijden 3 mensen in de zelfde familie die in het zlefde huis woonden te Oudehaske..

      Femmigjen Everts Scholten - Vent overlijdt op 16 november 1813 - 68 jr
      haar zoon Jan Willems Scholten overlijdt op 24 november 1813 - 41 jr.
      en haar man op 29 november 1813.. 68 jr.

      Toevallig??? of een besmettelijke ziekte...?

      Wie weet hier iets over..

      Harry van Leuveren
      Bacolod City
      Philippines