52222Re: [Friesland-genealogy] 1813... heerste er een besmettelijke ziekte...???

  • Hinke
    Mar 28, 2011
      Harry,

      Ik zag dat ik zelf die vraag ook nog open heb staan. Morgen ben ik
      (waarschijnlijk) wel op het gemeentearchief van Haskerland en meestal is
      er iemand die veel van Oudehaske, Haskerhorne en omgeving weet. Als ik
      er aan denk zal ik hem eens vragen of hij toevallig iets weet, hij heeft
      veel informatie uit archiefstukken maar ook uit oude kranten.

      groet, Hinke Woudt-Westra.

    • Show all 24 messages in this topic