51932Re: [Friesland-genealogy] Coen

  • Esther van Rems-Dijkstra
    Mar 6, 2011
      Er staat in het dossier ook een stukje, getypt met zelfde typemachine

      COEN, Fransz Joseph, woont Menadom is WN geworden 2 zoons
      COEN, Henri Charles Julien gehuwd woont Menado
      COEN, Jansen is WN woont Menado gehuwd

      Ik weet niet wat ze bedoelen met WN geworden, weduwnaar?

      Groeten

      Esther

      Logopediepraktijk Bolsward LET OP NIEUW ADRES!
      Franekerstraat 3
      8701 GB Bolsward
      tel. 06-14993516
      www.logopediebolsward.nl