51883Re: [Friesland-genealogy] New file uploaded to Friesland-genealogy

  • Hinke
    Mar 3, 2011
      Kan natuurlijk een (hele) oude lijst zijn, ook plaatsnamen werden
      verschillende gespeld, alleen weet ik niet tot wanneer dat is geweest en
      wanneer men dus begon met het handhaven van één en de zelfde spelling.

      groet, Hinke Woudt-Westra.

    • Show all 16 messages in this topic