51839Re: [Friesland-genealogy] Dopeling ontbreekt....

  • Rogier Visser
    Mar 1, 2011
      Die analyse (niet gedoopt) komt overeen met wat er in de huwelijksakte uit
      1848 staat: "afschrift akte van bekendheid ter vervanging van de doopakte
      des bruidegoms".
      Waarom familysearch het niet doet, dat weet ik niet. Het zal wel een
      tijdelijk manco zijn.

      Gr
      Rogier