      Betrokkene: Helmijg Bennes
      Datum : 1 juli 1739

      Tekst : "van Helmijg Bennes ontfangen van het arme laaken"

      Ontvangen 2-0-0 wegens huur laken

      Persoon: ..... of ..... BINNES
      ..... = naam of patroniem komt nog niet in de Thesaurus voor

      Bron:
      Archief van de Hervormde gemeente Beetsterzwaag
      Diaconierekeningboek 1735-1747
      Toegangsnr. : 245-04
      Inventarisnr.: 106, niet raadpleegbaar
      Wijzigingsdatum: 21-8-2008